torsdag 13 november 2014

Sträckning

Häpp. Ior tjöt till och haltade efter en bollbelöning på ett lydnadspass i början av veckan. Verkar vara höger fram, även om jag inte litar till 100% på mitt eget omdöme i sånt. Har kontaktat fysio men inte fått svar än, håller mig tills vidare till kopplade promenader vilket innebär en ÄNNU mer uttråkad dalmatiner. Jag låter honom i alla fall busa med valpen, det är fortfarande på en så lugn nivå för Ior (typ, ligga ner och krokodila) att jag inte ser någon skada med det. Återstår väl bara att jobba järnet med apportering och plats inför vår lydnadsdebut. Om jag känner mig riktigt motiverad kanske jag börjar jobba på liggmarkeringar, det verkar som en så himla bra grej men är tveksam till om jag orkar lägga tiden på det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar