tisdag 29 april 2014

Husses åsna

Ior har hittat bästa stället att sova på - mellan husses ben. Om jag lägger mig först så ligger han hos mig tills bättre läge uppstår, alltså att husse dyker i säng. Då reser han sig och lägger sig med ett nöjt knorrande till rätta på sin absoluta favoritplats. Dissad!

Men även om jag saknar min lilla sked (han brukar sträcka ut hos mig, supermys!) så måste jag erkänna att det är rätt skönt att slippa en extra värmekälla under täcket. För ja, han ligger fortfarande under täcket, trots att vi pälslösa inte kan sova annat än med öppet fönster på grund av värmen, och knappt det ändå.

På dagarna är det i alla fall mig han följer med och lägger sig hos, antingen i fejkbian under skrivbordet eller tätt, tätt intill i soffan <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar