söndag 19 januari 2014

Lite snöbilder

Husse har släpat på kameran, kalasfint!

Vi har haft en späckad helg, med en träningsträff på tema inkallning på lördagen (jag var pinsamt oplanerad och ostrukturerad: jag visste vilken situation jag ville träna på, men inte hur jag ville ha Ior), och utflykt rakt ut i skogen i förmiddags. Ingen vidare analys av den saken, hjärnan har semester nu när jag har helg mellan två kurser(!), tänker utnyttja det till fullo.

Skitnöjd liten smitare
Vi har tränat lite sidoförflyttningar, följa efter, i de där htmpositionerna som jag aldrig kommer ihåg vad de heter. Först kom jag inte ens ihåg mina handsignaler, stackars Ior blev skitfrustrerad och jag också. Det löste sig i alla fall! Jag tror vi behöver träna mer ute på plant underlag så jag kan utmana honom i tempot, för här inne blir det max 4-5 myrsteg innan vi vänder, och då kutar man inte direkt bakåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar