onsdag 29 maj 2013

Väck(t)

Kan svära på att jag vaknade av att någon knackade på dörren, men eftersom Ior inte lyfte ett ögonlock misstänker jag att det bara är jag som sover kasst. Lika bra att gå upp (06:50, det är ju inte döden direkt) oavsett, den där extra halvtimmen innan larmet gick hade bara gjort mig tröttare.

Har börjat fundera på att kontakta Iors uppfödare (igen), mest av nyfikenhet, men samtidigt är det ju läskigt... tänk om de tycker jag bara är konstigt liksom? Samtidigt tyckte ju vi att det var kul att höra vad det blev av valparna sen, även om det bara var ogenomtänkta blandisar...

Dags att klippa skurkens klor igen också, samt behöver handla både hund och Kajsamat. Tomt i både kyl och frys... Svår avvägning också när jag åker iväg för sommaren om en vecka, okej jag behöver ha med hundmat för de första dagarna eftersom jag börjar jobba direkt, men det är ju ingen idé att lämna mängder här. Eller? Kommer iofs åka hit då och då i sommar, så det är nog bra med ett litet lager... Svårt, svårt.

EDIT Ja, och mina glasögon är bortslarvade. Igen.
Jag får stora problem utan glasögon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar