måndag 25 februari 2013

:D

Gått i 3 h, största delen rakt ut i skogen i Änggårdsbergen - enklare att ta sig fram där än på spåren, som bokstavligt talat består av isgata. Rolig terräng betyder att inkallning är skitkul: Ior vill ha lite ojämnheter att ta sig förbi på vägen, så har tränat massor av det. Och klättrat! Samt tappat min ena broddgrej, så hade bara grepp på ena foten på vägen hem. På sagda isgata! Mycken spänning idag.

Vägde lillskrott hs Husdjurshälsan när vi ändå var i krokarna, han var ju jättespetig sist vi var där, och visst hade han gått upp! Från 23,6, som är alldeles för lite, till 25, på sisådär 18 dagar. Det får gärna fortsätta åt det hållet den här gången... Fick med mig ister när jag hälsade på mamma och pappa, de hundarna behöver inte extra fett på samma sätt ;) de köpte en hel gris, inklusive "avfall" a.k.a hundgodis i höstas någon gång, och vill mest få loss lite plats i frysen. Och jag fyller gärna min!

Apropå det så måste jag åka och köpa lite foderkorvar också, och gärna duscha innan. Dagens plan, typ... så adjö!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar